جوابیه دندان شکن یکی از آتش_به_اختیار های عرصه فرهنگ و میدان جنگ نرم به مفت گویی های آمدنیوز و همه حامیان داعش(منافقین بدتر از داعش)

میگن چرا حضرت آقا به حادثه تروریستی تهران ترقه بازی گفته! خب راست میگن! کسانی که نزدیک ترین صدایی که شنیدن، صدای آروغشون بوده بعد از نوشیدن پپسی، کسانی که بلندترین صدایی که شنیدن، صدای دوبس دوبس آهنگ جاز و راک و رپ شون بوده که از سیستم های ماشیناشون پخش می شده، کسانی که ترسناک ترین صدایی که شنیدن صدای نارنجک های چهارشنبه سوری بوده، کسانی که اسلحه رو فقط تو call of duty دستشون گرفتن، کسانی که معنی ترس واقعی موقع اسیر شدن به دست بعثی ها یا داعشی ها رو تو خواب و خیالشونم تجربه نکردن، کسانی که از 10 متری پوکه کلاشینکف هم رد نشدن، کسانی که جنگ رو فقط تو بازیهای کامپیوتریشون دیدن، اونم وقتی که یه گوششون هدست بود و تو دهنشون نی آبمیوه ی تازه شون، کِی معنی این اصطلاح آقا رو می فهمن؟…
برای کسی که تو کوران مبارزات انقلابی زندان و شکنجه و تبعید به ایرانشهر رو چشیده، برای کسی که از زیر شکنجه های حسینی و تهرانی (شکنجه گرهای معروف و مخوف ساواک) زنده بیرون اومده، برای کسی که با حضور در جبهه، جنگ 8 ساله رو با گوشت و خونش لمس کرده و در شورای عالی دفاع هم نماینده امام (ره) بوده، برای کسی که بهترین دوستانش رو در حوادث تروریستی از دست داده و برای کسی که خودش قربانی ترور هست و انفجار بمب رو در نزدیک ترین حالت به خودش در نماز جمعه تیر 1360 تجربه کرده، برای کسی که جانباز ترور و تروریسم و منافقین هست، جای تعجب نیست که حوادث تروریستی تهران رو یک ترقه بازی به حساب بیاره… برای کسی که موشک و مین رو تجربه کرده، نارنجک اصلا خاص نیست… از همه اینها گذشته، اونهایی که الان پرچم ایرانی دوستی و وطن دوستی دستشون گرفتن و شهدای این حادثه تروریستی رو تا عرش برده و از این لفظ حضرت آقا این جوری برداشت می کنند که آقا به این شهدا بی توجهی کرده و اونا رو کوچیک شمره، باید یه چیزی رو یادآوری کنم که:
شما جوجه های تازه از تخم دراومده لطفا ساکت!
اون زمان که تو فتنه 88 همین مردمو به خاک و خون کشیدید و تهران رو ناامن کردید یادتون نبود این مردم عزیزند و جان و مال و ناموسشون محترم؟
اون زمان که #رئیس_جمهور_بی_سوادتون حرف از حذف شعار مرگ بر… میزد یادتون نبود این مردم توسط همون کسانی ترور شدن که لایق لعن و نفرین و مرگند؟
اون زمان که آقای رئیسی رو جلاد خطاب می کردید یادتون نبود 17000 نفر از همین مردم تو حوادث تروریستی دهه 60 کشته شدند و همین آقای رئیسی بود که با اعدام هاش اجازه نداد خون اون شهدا پایمال بشه؟
چطور تازه یادتون اومده دایه عزیزتر از مادر بشید؟
جِداَ توصیه می کنم تو خونه هاتون بشینید و زیر اسپیلت هاتون دراز بکشید و پپسی هاتونو بنوشید و به صدای سمفونی زیبای! معده و گلوتون پس از این نوشیدن ها گوش کنید!
درک بعضی چیزها برای جوجه ها زوده!

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...